.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور چالوس به مرزن آباد تا اطلاع بعدی مسدود است
خالدی به تمام رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش های شدید روز گذشته در استانهای شمالی کشور و جاری شدن سیلاب های شدید در صورت امکان از توقف خودرو خود در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

 شمال نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن جاده چالوس به مرزن آباد خبر داد و گفت: این محور تا اطلاع بعدی مسدود شده و مسیر جایگزین چالوس - عباس آباد - کلاردشت - مرزن آباد و کرج تعیین شده است.

یاسر خالدی در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مسیر در منطقه ازارک به دلیل ریزش کوه صبح امروز مسدود شده که عوامل راهداری در صدد بازگشایی این محور هستند.

به گفته وی تمام راه های مواصلاتی استان مازندران منتهی به تهران چالوس - فیروزکوه - هراز هم اکنون از ترافیک سنگینی برخوردار است که رانندگان در این محورها باید با احتیاط کامل حرکت کنند.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور تاکید کرد: با توجه به ترافیک سنگین در این سه محور، مسافران در صورتی که امکان دارد سفر خود را به فردا موکول کنند تا هنگام بازگشت به تهران با مشکلی مواجه نشوند.

خالدی به تمام رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش های شدید روز گذشته در استانهای شمالی کشور و جاری شدن سیلاب های شدید در صورت امکان از توقف خودرو خود در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور تصریح کرد: محورهای مواصلاتی منتهی به تهران از طرف استان مازندران از روز گذشته شاهد ترافیک سنگین اما سایر محورهای منتهی به تهران هم اکنون از ترافیک روان و عادی برخوردار هستند.

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 496 تردد شمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل از آن 8 درصد افزایش نشان می دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین 11درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح بوده که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر خود انتخاب کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.